Raymond de Haan
Ik werk bij Balance binnen de expertise Integrale Projectbeheersing. Ik heb onder andere gewerkt aan het ‘Prorails PHS Meteren – Boxtel’ project. Tussen Meteren en Boxtel gaan meer reizigers- en goederentreinen rijden. Daarom wordt bij Meteren een extra spoorboog gebouwd om goederentreinen naar het zuiden te laten rijden vanaf de Betuweroute en andersom.
Hoe maak ik Nederland toekomstbestendiger?
We werken steeds meer met een multidisciplinaire aanpak waarbij technieken, duurzaamheid en innovatie worden geïntegreerd. Om deze complexiteit te kunnen beheersen betrekken we partijen met complementaire disciplines. Dat betekent dat experts hun ervaring en inzichten aanreiken in het team om tot het gewenste resultaat te komen met de hoogst mogelijke kwaliteit. Daarin kan ik het verschil maken.
Waarom heb ik voor Balance gekozen?
Balance heeft een enorm netwerk in specialisten en opdrachtgevers. Dit zorgt voor een interessante werkplek met de noodzakelijke achtervang. Naast een wisselende werkomgeving kun je altijd terugvallen op specialisten met de nodige ervaring.